Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 11 to 20 of 23

Thread: NK TEST: Fiat 500L Trekking 1.6 MJTD

  1. #11
    Nestručni komentator zmaj's Avatar
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    Belgrado
    Posts
    12,526

    Default

    Nema 500L niti aspiracije, niti neko od kupaca želi te aspiracije. Ima mnogo mesta u relativno malom pakovanju, visok krov da mogu deca lako da se smeste i bio je džab-džaba dok je išao sa 0% kamate i sa dotacijom. Iz te perspektive, kad god su me pitali ja sam rekao da je okej kupovina. Jednostavno za te pare i pod tim uslovima nije moglo ništa da se kupi ni blizu. Čak i Dačija MCV je bila slične cene sa sličnom opremom, a Grand Motors je morao da "skine gaće" na BMAX da bi spustio cenu na nivo 500L.

    Meni je u toj klasi Meriva totalni hit, ako mene pitaš. Ona kontra vrata su neviđena pomoć ako moraš da "uložiš" dete u sedište. Ko ima problema sa leđima, kontra vrata može komotno u zlatu da plati koliko je lakše prići dečijem sedištu.

    Što se 500L tiče, ovaj Treking izgleda lepše od klasičnog. Tu mislim da nema dileme, a sudeći po tome koliko tih automobila viđam na ulici Treking se odlično kupuje.
    - Å ta je bilo? Jel ste mu zapisali broj?
    - Ma kakav broj, kad sam izvuko živu glavu!

  2. #12
    Ero sennin bruyoni's Avatar
    Join Date
    Jun 2004
    Location
    NS
    Posts
    10,643

    Default

    Quote Originally Posted by ToD View Post
    Sluzbene 500L-ove?
    Ni ja sebe ne vidim kao kupca ovog automobila, na stranu cena koja je blesava! Jeste Žuti je sa belim krovom...
    To kako te je krenulo sa tim hoće radi - neće radi SS i točkići radija si stao da ga osveštaju da doživi kraj testa?

    A može li se postaviti pitanje od kojih se fijatistima prvo ledi krv u žilama a potom im se zakrvave beonjače jer je napad najbolja odbrana?
    Hoću da pitam, ko normalan prođe pored novog Duster-a sa sve dizelkom 4x4 pogonom i coluje dodatnih 4000€ sa kupi.... "ovo"?!
    Hajde da se nađemo sutra u BG pa da ga provozam istom trasom gde sam prošetao Du(n)stera da vidim tu "pomoć pri trakciji" šta god to bilo mrzi me da tražim pošto skapavam.

    He who loses control, loses.

  3. #13
    Senior Member vrh13's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Zemun
    Posts
    1,928

    Default

    Quote Originally Posted by bruyoni View Post
    A može li se postaviti pitanje od kojih se fijatistima prvo ledi krv u žilama a potom im se zakrvave beonjače jer je napad najbolja odbrana?
    Hoću da pitam, ko normalan prođe pored novog Duster-a sa sve dizelkom 4x4 pogonom i coluje dodatnih 4000€ sa kupi.... "ovo"?!
    Mislim da nema šta da se poredi.
    Duster je ubedljivo najbolje u "klasi" u poređenju cena/kvalitet.
    500l pokušava da "hvata" ljude na emociju i to očigledno prolazi kod naših kupaca. Jbg, ipak je to nešto "naše" pa i oni koji imaju da izdvoje i za nešto kvalitetnije, a pritom, istom cenovnog ranga ipak izdvoje novac za 500l.
    Ovaj Trekking paket je stvarno biljitak u poređenju sa klot paketom koji je pod subvencijama, ali da li bi izdvojio 20k za Fiat, 99.9% verujem da ne bi. Ipak je to Fiat, proizveden kod nas, a još na sve to ne nudi ništa revolucionarno...
    Da je lep, lep je u tom bumblebee fazonu, ali je i dalje samo lep...

  4. #14
    Nestručni komentator zmaj's Avatar
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    Belgrado
    Posts
    12,526

    Default

    Auto ni u jednom trenutku ne spominje silazak sa asfalta. Ima malo lajsni da izgleda "na opasno", ima lepe felne i... to je to. U principu je to baš ono što urbani potrošač traži, a ako taj potrošač ima razvijene estetske sposobnosti, nosi fensi naočare i fura braduljicu - bingo je zagarantovan.

    500L Treking je porodična verzija Reno Captura. Klasičan automobil iz B klase malo povećan i podignut na "štiklice" koji služe da kupci misle da su kupili nešto više od šminke.

    Vozio sam ga 30-tak km i 1.6 dizel baš lepo vuče. Primetan boljitak u odnosu na 1.3 dizel koji je svoj optimum imao na 100-110, dok se ova mašina sa lakoćom tera 140-150, a da pri tome piše 6,5l na cajgeru i pored MPV profila.

    U sedištima sam bio mnogo kratko da bih rekao da su loša kao što su u klasičnom modelu, ali taj sportski profil sedišta sigurno nije neki značajan boljitak. Bilo bi dobro kad bi ovaj auto vozio neko niži, možda bi zaključak bio drugačiji. Doduše, prošli put su zamerke bile i od visokih i od niskih putnika, napred i pozadi.

    Ja sam juče na mostu baš vozio pored trekinga u "razumem se lepo" kaki boji. Očekivano, za volanom osoba ženskog pola. Mislim da 500L Trekinge samo voze žene, čini mi se da nisam video niti jednog muškog vozača?

    Što se tiče automobila, utisci su identični kao i prošli put. Mesta ima i napred i pozadi, komotno mogu da se spakuju 4 mušakrca sa 190+ i da bude mesta taman - za ruke i glave. Ramena možda napred nisu toliko komotna, ali daleko od toga da je tesno. U principu je auto stvarno prostran. Gepek je takođe sasvim komotan, uz staru zamerku da je relativno uzan pa pakovanje kabastih predmeta kao što su bicikle, dečija kolica moraju ili da se planiraju ili da se razmontira.

    Mene S&S nije zezao, ali nismo imali mnogo stajanja. Konzola nije loša, isto je kao i sa prethodnim, samo što je prošlo malo vremena pa su automobili sada još finiji unutra. Al ukupno ništa mu ne fali. Može, naravno, bolje ali recimo da CX5 enterijer nije ništa moderniji pa ga ljudi kupuju, jelte.

    Zaboravio sam šta sam pisao prošli put za menjač, ali mi je sada bio vrlo čudan. Ručica je nekako mnogo napred tako da mi je izgledalo kao da sam vozač raspalog Sanosa sa manuelnim menjačem, pa kad ubacujem u 1/3/5 moram da se pomerim iz sedišta u napred da bih dobacio do brzine. Ručica jeste glomazna, ali joj je vrat lepo napravljen pa oni kojima ta budža smeta mogu da drže menjač odozdo i da osećaj bude okej.

    Sve u svemu, tržišna cena je ono što kolje ovaj auto. Fiat značka kod nekoga vuče minus, kod nekoga ne. Kome ne smeta, verovatno će da se odvoji zato što Senik, XMOD i slične zezalice nisu toliko fanki. Konzervativci će da kažu "kakav bre fanki, si normalan", ali kad pogledaš koliko ima džukova, kaptura, trekinga i sličnih džidžabidža ko to priča nije u dodiru sa realnošću.

    Fotke stižu uskoro. Mislim da je auto fotogeničan i da mu ova boja baš pasuje.
    - Å ta je bilo? Jel ste mu zapisali broj?
    - Ma kakav broj, kad sam izvuko živu glavu!

  5. #15
    Ero sennin bruyoni's Avatar
    Join Date
    Jun 2004
    Location
    NS
    Posts
    10,643

    Default

    Pa onda nije bilo potrebe za trekking u imenu, za budženjem branika, podizanjem, traction+ komplikacijama, gumama koje podsećaju na AT kombinacije za SUV... ali OK moda, šta god to bilo.
    U principu problem je cena, tačnije šta se za tu sumu, ili ispod nje može dobiti osim ako na bicepsu nemate istetoviranu neku varijantu Fiat logoa.
    Ne znam kakav je u pogledu prostora novi SX4 ali vidim da je jeftiniji a opet koliko gledam na YT unutra deluje kao auto.

    He who loses control, loses.

  6. #16
    Senior Member ToD's Avatar
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1,884

    Default

    Jbg, nisam u bg za vikend, a pokusacu da nadjem neki pogodan teren da vidim sta daje t+mod ali ne verujem da je to nesto spec. Ovde je + sminka i to je sve. Sinoc sam stao na semaforu pored xmoda i licno mi je reno dosta primamljiviji. A i xmod sam probao na promociji i vise mi se svideo...
    Treking predstavlja fensi verziju automobila koji je vec fensi tako da je ciljna grupa jasna...zene
    Ovde je meni najinteresantniji motor koji je prava mera za ovu karoseriju i divota je voziti ga na otvorenom, skroz je rasterecen. Sedista jesu inicijalno problem i neudobna, ali mislim da to vise ima veze sa visokom pozicijom sedenja tako da nisu neudobna toliko kada se covek navikne.
    "...da nema Forda Opel bi bio najgori auto.."
    bruyoni

  7. #17
    Nestručni komentator zmaj's Avatar
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    Belgrado
    Posts
    12,526

    Default

    Quote Originally Posted by bruyoni View Post
    Pa onda nije bilo potrebe za trekking u imenu, za budženjem branika, podizanjem, traction+ komplikacijama, gumama koje podsećaju na AT kombinacije za SUV... ali OK moda, Å¡ta god to bilo.
    U principu problem je cena, tačnije Å¡ta se za tu sumu, ili ispod nje može dobiti osim ako na bicepsu nemate istetoviranu neku varijantu Fiat logoa.
    Ne znam kakav je u pogledu prostora novi SX4 ali vidim da je jeftiniji a opet koliko gledam na YT unutra deluje kao auto.
    SX4 je manji auto, ako na njega misliš. Ako misliš na S-CROSS onda nemam pojma, nisam ga vozio niti sam sedeo u njemu.

    Trekking je marketing fazon, stvarno ne treba čovek da se prima na te stvari. Ko onomad Å¡to sam se ja primio na Auris Sport na kome osim felni i lepe ljubičaste boje nije bilo niÅ¡ta sportsko. Prosto to Å¡to piÅ¡e, to nije upućeno nekom ko mnogo misli već prosečnom kupcu koji pada na Å¡minku i reklamu sa fazoniranom mladom rajom kojoj je frizura najveća životna muka.

    Cena je definitivno problem, ali je ona istovremeno i tržiÅ¡na. U Srbiji nema ljubitelja Fiata - ima ljubitelja polovnih Fiata i ima ljubitelja jeftinih automobila. Kupci 500L su bili ovo drugo - kupili bi oni taj auto ko god da ga je pravio. Za 100E mesečno i nekim raspalim polovnjakom kao učeÅ¡ćem (kojeg kupiÅ¡ za 200E, a zaračunaju ti ga ko 1000E), to je bio dil decenije.

    Evo su fotke na [Only registered and activated users can see links. ], auto je uživo prilično fotogeničan.

    [Only registered and activated users can see links. ]
    - Å ta je bilo? Jel ste mu zapisali broj?
    - Ma kakav broj, kad sam izvuko živu glavu!

  8. #18
    Senior Member vrh13's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Zemun
    Posts
    1,928

    Default

    Dajte nekoj ženi na test pa da se čuju utisci ibsa druge strane :-)
    A malo tehnikalija, 120 konjća I 320Nm je verovatno prava injedina mera za tu masu od 1400kg.

    Sent from my HUAWEI P6-U06 using Tapatalk

  9. #19
    Senior Member ToD's Avatar
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1,884

    Default

    Ovaj ima 105ks koji predstavlja slabiji 1.6 u ponudi...mada ovu varijantu i ne vidjam po cenovnicima.
    Sto se zena tice...moja lepsa polovina se frapirala kada je cula cenu..."ovo 20 hiljda..."
    Eto cak i neko koga ne interesuju automobili ne bi dao toliki novac za ovo tako da bas ne kapiram cinjenicu da ih ima po gradu...firme, promocije, neam pojma...meni da i treba ovako nesto pre bih posetio renoov ili fordov salon, ali ono sto ovaj nudi to drugi nemaju...prostor unutra!!!
    "...da nema Forda Opel bi bio najgori auto.."
    bruyoni

  10. #20
    Nestručni komentator zmaj's Avatar
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    Belgrado
    Posts
    12,526

    Default

    Ono što je fakat, a to je da ujutro kad vodim klinca u vrtić na parkingu ima bar nekoliko 500L i sve ih voze žene. Sad, dal su one brojale pare ili je neko to izbrojao za njih... Nije ni bitno.

    Ako ćemo iskreno, meni je ovaj 500L smisleniji izbor nego Mini Kantrimen, a njih tek što ima - ko da ih daju za džabe.
    - Å ta je bilo? Jel ste mu zapisali broj?
    - Ma kakav broj, kad sam izvuko živu glavu!

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •