Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nagrada Soja Protein 2006

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16


    Comment


    • #17
      U sto je fotka!!! Svaka ti... jel ima ona sa crnim polom kad dize tocak u vis?

      @Zmaj pricas o Petru Lucicu

      Tradicionalno sam odusevljen Hibridom. Po meni jedina prava klasa i jedina koja i ima smisla da postoji, kad bi nesto reorganizavali trebalo bi da postoje jos MAX 2 klase po ovom uzoru.
      Broj takmicara impozantan kao i proletos, mnogo borbi, interesantnih duela, promena pozicija, okretanja, odustajanja ali ne previse.
      Dobar je i mali N ali nekako mi izgleda kao na izdisaju, nemam pojma.
      Ovo ostalo, hmmm greota i ono malo para sto ljudi imaju sto su stucali u automobile da bi se takmicili u nezanimljivim i malobrojnim klasama. Sta bre rade ti ljudi u savezu? Jel gledaju oni strane trke na TV uopste?

      Sto uopste imamo toliko klasa. Dovoljno bi bilo 2 klase i da svaka mozda ima neku pod klasu ako treba.
      Recimo do 1400ccm i S2000 i dosta brate, za 2 godine bilo bi sigurno po 20 konkuretnih takmicara.

      Ma sta i ja serem kao da se razumem u politku, sve to ima svoje zasto.

      Uglavnom nista novo vidjeno u odnosu na prethodnu trku na Batajnici, koja ima ogroman potencijal da preraste jednog dana u pravu trkacku stazu sa svim sto to podrazumeva.
      "Racing is a space-time continuum"

      Comment


      • #18
        Super je ispao Golf. Imam jednu primedbu druge prirode. Koristi neki krsteni font kojim se potpisujes i stavi email da mogu ljudi eventualno i da ti traze dozvolu da koriste slike. Od domacih bambusa koji krstare automobilskim forumima ne treba ocekivati takav mail, naravno.
        - Šta je bilo? Jel ste mu zapisali broj?
        - Ma kakav broj, kad sam izvuko živu glavu!

        Comment


        • #19
          Originally posted by Misha
          Samo ponesite neku dobru zastitu od sunca jer 'lada nigde nema!
          E, ovo je nas dobra!
          Ne da nije bilo sunca, nego da je Zmaj otvorio kisobran zavrsio bi u NS verovatno koliko je duvalo al bitno je da njemu nije smetalo
          "Racing is a space-time continuum"

          Comment


          • #20
            Istu stvar sam i ja rekao sto puta. Lepo da ugase sve klase koje imaju po 2 automobila, a mi da dođemo i gledamo po 2 trke od svih manjih klasa. Neka malo iskomplikuju pravila, neka favoritima ture tegove u drugoj klasi, ma opcija ima beskonačno.

            Očigledno ljudi nemaju para za ovaj skup sport, što ne znači da on ne treba da živi u dimenzijama koje su priuštive - a to su zasad jugići, eventualno pežoi i polo.

            Uživao sam u poslednje dve trke. Organizatori ono češće moraju da naprave - pa imamo vala tih aerodroma, neka naprave po 2-3 trke na raznim konfiguracijama staza, neka jedan dan voze normalno, drugi backwards. Da'l je moguće da u svakom božjem segmentu ovog društva odluke donose ljudi koje je njihov rođeni otac trebao da zadrži u kondomu.

            Moj matori je zbog takvih napustio automobilizam '80tih, i evo ja odskora što ga malo pratim vidim da se stvari uopšte nisu promenile.

            Comment


            • #21
              Zmaju, tvoj komentar je na mestu. Jednostavno nije bilo u planu da bilo ko koristi moje fotke u bilo kakve svrhe, ipak sam ja amater - uostalom vlasnik sam ove igračke tek par nedelja.

              Moraću da porazmislim o celoj priči, mada bi mi zasad bila čast da mi se fotke nađu bilo gde, naravno potpisane. U pitanju su ili veoma diskretni kropovi, ili nisu kropovi uopšte. Pokušaću da izvučem par dobrih A4, čisto da vidimo šta može ova igračkica.

              Kome se dopao postavljeni materijal, ima ukupno 16 fotografija na http://picasaweb.google.com/vukelic/Paning , a u fazi sam obrade i uploada još 10tak, pa vas pozivam da pogledate.

              Hvala svima na kritici.

              Comment


              • #22
                Mozes da pustis slike na NK. Napravis svoju galeriju i kaci. Jedino ogranicenje je 800x600 format. Potpisuj se kako i koliko hoces.

                Sto se sampionata tice - nema tu pomoci. Rak autosporta u srbiji je u poodmakloj fazi. Ocekujem da se ova udarna ekipa za par godina povuce i da onda neko napravi privatni kup i da to sve organizuje krsteno. Pobogu, pa mi smo bolje organizovali Sport Kafe nego sto je pola relija ove sezone. I jos tu neki budzeti, skupstine opstine... Ma lopovi i prevaranti. Svi redom. Cak i oni koji su posteni nisu nista bolji zato sto ne pokusavaju nesto da naprave ili da promene.

                Klase? Klase su skandal. Napravljene su mahom tako da bogati tatini sinovi mogu da naviju auto tako da pobedjuju bez obzira na nedostatak talenta i tehnike.

                Evo klasa ST. NN verovatno zna okvirno kolicinu love, ali cenim da EKO racing (racing... kakva smejurija - s kime se oni pa trkaju? Sa Vesnicem. Bolje da se zovu Optima Eko tandem zajebancija) puca po vikendu 10000E. Pet traka po sezoni, plus jednom sto Kolundzic ima pogresan kamber ili neki drugi feler pa mora se plati remont motora - jos jedno 20 soma ili jace. Kod Vesnica je svita nesto manja, ali mislim da su i dalje pare fantasticne.

                Ti iz ST treba da ili prestanu sa takmicenjem ili da se uvede porez. Tipa, moraju da sponzorisu jedan 1400 automobil, potpuno sredjen za najboljeg klinca u kartingu prosle godine. I to oni imaju samo da daju pare, nema oni da spremaju, pa da nesto fusare.

                SP treba da postane neki kup. AMSJ se dogovori sa dva-tri proizvodjaca da isporucuj gole automobile bez carine i PDV - recimo mozes da biras izmedju Opel Astra, VW Golf ili Honda Accord 2.0. Ima AMSJ sertifikovani majstori koji odgovaraju u slucaju nepravilnosti. Ista prica za 1400 - Reno Klio, Seat Ibiza, Citroen C2, Chevrolet Lacetti.

                I konacno bazna klasa - Jugo. AMSJ sertifikovani majstori isporucuju Jugice spremne za trku recimo da sve kosta 4000E. I da su svi isti. Ne mora da budu neke performanse, jednostavno za 4 soma sedne klinja ciji je karting prosle sezone kostao toliko i vozi se.

                Pricao sam sa Kirom, Seat Ibiza 1.4 100KS (kojoj je jedini problem kod nas sto nema FIA homologaciju?? A to sto pola automobila odavno nema istu pa se uredno voze i nema problema... Drugim recima treba nekom da se calnu pare u savezu) bi komplet kostala oko 10 soma.

                I sad zamisli na startu 1400 trke imas 20 komada, svi manje vise slicnih performansi? Ludnica.

                Sta je tragicno? To sto prodaju sampionske Pezoe za 10000E, sto masine u SP kostaju po 50 soma. Sto Borkovic delje konkurenciju ko da su hendikepirani i opet nema love da predje u jacu klasu. Tragedija.

                Medjutim, da bi to sve i krenulo, mora nekoliko stvari da se dogodi. Mora svi iz saveza da dobiju otkaz. Mora neko iz drzave da malo pritisne uvoznike automobila/maziva/guma da deo procenta za reklamu OBAVEZNO daju u autosport, a ne sve pare da slupaju u Vrele Gume, Auto Bild, B92 i Pink.

                E onda ce neko i da nadje racuna da otkupi neki aerodrom pa da napravi stazu.
                Last edited by zmaj; 18 September 2006, 14:37.
                - Šta je bilo? Jel ste mu zapisali broj?
                - Ma kakav broj, kad sam izvuko živu glavu!

                Comment


                • #23
                  Dok se god bude domaci auto sport svodio na ulaganje pojedinaca i djelimicno pokrivanja troskova uz pomoc servisa Daca, kao i STR, SZOR i slicnih sponzora nece se daleko dogurati, Sto se tice Eko tima istina je da nisu ulozili ni dinara u nekog mladjeg takmicara, ali ljudi su sebi nasli sponzora, ulozili vjerovatno dosta svoje love i sta da im zamjeris. Da je vise takvih primjera bilo bi bolje. Nasli su solidnog sponzora i voze se - to je recept.

                  Vjerovatno postoji neko rjesenje koje bi privuklo vise takmicara i u trenutnim materijalnim (ne)prilikama. Kupovi se jesu pokazali kao dobro rjesenje u Hrvatskoj, ali kod nas bas i ne. Hrvati su za pocetak ipak imali stazu Grobnik i mnogi regionalni sampionati su se organizovali na njoj jer su u regionu prave staze prilicna rjetkost. U Srbiji ne postoji nikakva infrastuktura vise, vojska je teska za pregovore, lokacije su neodgovorajuce, pogresni i nesposobni ljudi su zauzeli odgovorne pozicije i rezultat je vidljiv. Siguran sam da cemo se nacekati dok auto sport ne stane na zdrave noge. Jebg, ne mozemo vise racunati da nas zabavljaju raskalaseni mafijasi i tatini sinovi koji su i u najtezim vremenima vozili skupe automobile i pravili timove.

                  A i iskreno, nije kod nas auto moto sport nikada bio na previse visokim granama kada je u pitanju popularnost. Ljudi jesu dolazili na Usce (a sto ne bi, na pet minutaim je od kuce) da vide kako automobili kose drvece, prevrcu se, ulecu u gomile neopreznih gledalaca, a da putuju na reli ili da idu negdje dalje na neku trku jok.

                  Ima u Srbiji dovoljno zdravih firmi koje bi mogle da uloze u auto sport, ali niko nije lud da daje novac budalama, a takvih je, ako ste bili na nasim trkama, nazalost previse.

                  PS

                  Odlicne slike Nidzo
                  Last edited by VIP; 18 September 2006, 17:49.
                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    Nidzo, extra fotke!! Jesi ti bio onaj momak sa dugom kovrdzavom kosom, sto je bio pored nas?.. Odatle negde mi se cini da je slikano.

                    U svakom slucaju sto se tice dogadjaja ja sam koliko toliko zadovoljan, s obzirom da mi je ovo prvi put da sam isao na neke domace trke. Yugici su bili pravo ludilo, bilo je odlicnih duela, svacega, kao i u onoj 1400 klasi je bilo zanimljivih duela. Zao mi je sto nije bilo ST klase, da vidim kako se oni kidaju, bila je samo ona jedna Vectra od Komnenovica ja mislim, i onaj plavi BMW, mada nisam siguran koja je on klasa.

                    Comment


                    • #25
                      Sta vise reci. Sve ste rekli i sa svime se slazem (sto se bilo koji normalan covek i mora sloziti). Zaista bih najvise voleo kada bi sutra ujutro posle dobrog sna na sva mesta bili postavljeni neki novi neiskvareni ljudi. U tom savezu su i kafe kuvarice spremne da naprave svoju klasu kako bi mogle da postanu sampioni.
                      Da ne gresim dusu i ne spomenem bilo je pokusaja da se sve to dovede u red, ali mozes se gluvom drati na uvo koliko oces. U tom dranju izgubis i sam zivce i prestanes da se bakces sa boranijom. I pored prestanka "baktanja" i dalje se nerviras..Vrzino kolo.
                      Opet naravno moramo svi da promenimo neke nase narodske navike pa ce i onda auto sport da dodje na svoje. Da nema primera tipa : start trke, vozac nema deo obavezne opreme za koju sledi mandatna kazna od 3000 dinara. Covek daje 50 eur, ne dobija kusur, ne dobija priznanicu, a sudija nonsalantno stavlja novcanicu u dzep. Igrarije tipa organizujemo , neorganizujemo pa onda opet organizujemo, ma ipak necemo, bi kaznjavao odgovorne dozivotnim udaljavanjem od auto sporta (moze u gledaliste i to da plati kartu).
                      Jeste jedini izlaz u kupovima. Naravno svi se sete octavija kupa pa samo odmahnu rukom. Dobre trke za "male" pare. Znam da je vec duze vreme u pripremi jedan kup i da se intezivno razmislja i radi na njemu. Vrlo primamljivo, zanimljivo, brzo. Ceka se odgovor fabrike pa da se vidi sta i kako dalje.Mislim da bi bilo kakav kup imao odlican odziv takmicara.
                      I naravno obavezno hobi do 2000Cm3. Svuda u svetu ga ima. Glupo je bacati bilo kakav trkacki auto. Ta klasa je ionako za entuzijaste tako da li je neko slabiji ili jaci nije bitno. I mislim da bi to kod nas proslo ok. Dosta 205 relija, 309-ki stoji i trune. U ovu klasu bi naravno isao i ST koji je gotov. Jeste brz i interesantan ali ide uz svu ostalu furdu u 2000 hobi. (@zmaj - daleko od toga da mi je ova trka propala zbog nevozenja ST-a).
                      Sto se tice sponzorstva naravno da je izlaz u gigantima. Bugari su tako podigli svoj nivo. Obavezan deo koji se mora uplatiti za auto sport. Mada ruku na srce ulaze i kod nas. Naravno usporeno kao sto se sve ovde i radi. OMV podrzava dosta, Eko malo vise. Ono sto mogu da kazem za Eko da imaju jako ozbiljne namere i da (hvala bogu) njima ne izgleda ovo sve lose. Imaju tim, organizuju trku, svakako nije malo.NE pokrivaju 100% troskova ali mnogo mnogo lakse se dise. I tu da se nadovezem na opasku o nepodrzavanju mladih talenata. Prvo da se izvozaju neki pa odu u penziju (naranija buducnost mada nikad se ne zna). Tim ostaje, Eko ostaje, znaci u tom timu ce neko voziti, a to bi trebalo da bude neki mlad perspektivan vozac.
                      Last edited by NN!; 18 September 2006, 18:23.
                      http://www.nanotehnologije.rs

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by SaS
                        E, ovo je nas dobra!
                        Ne da nije bilo sunca, nego da je Zmaj otvorio kisobran zavrsio bi u NS verovatno koliko je duvalo al bitno je da njemu nije smetalo
                        Zmaju ne treba kisobran da leti, on to radi po default-u. A i bljuje vatru pride.


                        Evo Polo-a. E evo i nesrecnog Jugica.
                        5:53.365

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Boris Lozac
                          Nidzo, extra fotke!! Jesi ti bio onaj momak sa dugom kovrdzavom kosom, sto je bio pored nas?.. Odatle negde mi se cini da je slikano.
                          Jokja. Ja sam imao Q8 kačket i ovaj prdavac od Fujija.

                          Još 15tak novih fotki sam okačio kod mene u album, pa bacite oko tamo dok ih ne okačim ovde.

                          Comment


                          • #28
                            Iz razgovora sa jednim od ucesnika ovog karambola u malom N sam saznao da je ipak kriv vozac ovog prevrnutog (Neca) iako je bilo povika da se ista (kao i Pantelicu) kazna dodeli Spasojevicu zbog ovoga.
                            Svejedno, proslo je bez kazne. Spasojevic zavrsio na dobrom 2. mestu (startovao 6. ako se dobro secam). SOS ima snimak i kako sam cuo bice emitovan veceras od 20 pa cemo da vidimo ko je koga tu izgurao.
                            Krivi smo mi koji smo ćutali....

                            Comment

                            Working...
                            X