Announcement

Collapse
No announcement yet.

NK TEST: Dacia Sandero Stepway TCe 90

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • NK TEST: Dacia Sandero Stepway TCe 90

    Na testu novi Stepvej u Black&White opremi i sa TCe 90 motorom. Cena 10650E. Mašina je već viđena, ali u Sandero karoseriji to baš lepo vuče uz standardnu problematiku da šasija jednostavno nije voljna da trpi bravure koje može TCe da proizvede, ali se to odnosi i na 1.5 dCi motor, tako da je to činjenično stanje nevezano za motor.

    Auto ima klasični MediaNav sistem, kameru za rikverc, automatsku klimu, podizače stakala, grejače retrovizora, tempomat, muziku, BT... Ukratko sve što treba i preko toga. Ergonomiju poboljšavaju iz iteracije u iteraciju, meni ova aktuelna gama više uopšte ne smeta toliko, a posebno kad pogledaš da za nešto preko 10k imaš sve što ti je potrebno u sasvim prihvatljivom paketu kako spolja, tako i unutra. Sedišta su i dalje tanka i sedenje je "klupičasto", izolacija je tanja i to sve onako ima taj jeftiniji šmek, ali kinta je u skladu sa time što je dobijeno.

    Ogibljenje je tipično Dačija, tako da auto super upija raznorazne neravnine uz opet tipično nepostojanje informacija šta se dešava sa prednjim krajem. Menjač mi se čini da je malo manje labav nego što je to obično u reno/dačija kuhinji, tako da je možda tu nešto urađeno jer menjač sada ipak daje utisak "hoda". Mada, nije isključeno da to što sad redovno vozim Fluens imam drugačije mišljenje nego dok sam bio u Sviftu čiji je menjač daleko precizniji i sa boljim osećajem.
    - Šta je bilo? Jel ste mu zapisali broj?
    - Ma kakav broj, kad sam izvuko živu glavu!

  • #2
    Automatska klima? Sad vidim i u cenovniku da nisi pogresio, iako sam bio ubedjen da jesi?! Nisam pojma imao da to ima kod Sandera! Komande su pretpostavljam iste kao i na manuelnoj samo je obelezena temperatura?
    "...da nema Forda Opel bi bio najgori auto.."
    bruyoni

    Comment


    • #3
      Ne, ovo je preneto komplet sa Kaptura. Onaj kruzni prekidac sa brojevima na sebi, ako se secas. Ne znam sta je jos iz Reno programa imalo slicnu komandu...

      Auto vrlo vrlo korektan, juce sam bio parkiran pored Suzuki SX4, skoro da su identicni po svim dimenzijama. Malo je napeto sedeti iza mene, prakticno samo deca mogu da se smeste. Gepek je isto okej za te gabarite, moze tu lepo da se spakuje. Sva oprema je tu, ukljucujuci i podizace pozadi jedino sto nema mogucnosti da se zakljuca spustanje komandi.
      EDIT: Evo našao sam - ima i to. Međutim, Dačija se trudi da to sve izgleda nakaradno, tako da vozač ima komande za prozore napred u vratima, dok komande za prednje/zadnje uključujući i zaključavanje stoje na centralnoj konzoli, ispod klime. Van pameti...

      MediaNav kako to radi i u Kapturu, vazda pravi neke probleme. Jedva sam uspeo da zakacim telefon - uparis ga i on ceka ceka ceka. Posle nekoliko neuspesnih pokusaja, onda ja lepo sa strane telefona reko "der zakaci se" i sve prodje. Stvarno bi mogli da nadju nekog da im rad taj softver, bas nema smisla da toliko ne rade testiranje.

      Iskreno, vrlo vrlo korektan auto za 10500E. Kome treba prevozno sredstvo koje je jeftino u nabavci, jeftino u eksploataciji i vrlo funkcinalno - ja apsolutno ne bih imao nikakav problem da preporucim. Za drustvo sa skupljim kartama koji imaju posebne fengsui potrebe, jasno Dacija ne moze, niti zeli da izadje u susret.

      Za prosecnu srpsku porodicu iz nekadasnje srednje klase, ovo je ko budali samar. Za tih 4-5 godisnjih izleta i jedno more, ova masina leze ko budali samar. Jos kad uracunas beskamatni dil koji Reno daje, kao i vesanje pravljeno za rupama naslagane puteve...ja bi reko da Dacija ima celu stvar, ja tu nista ne bi diro. Pride registracija cirka 120E. Na cetiri godine imas set guma fraj u odnosu na neki 1,6 motor.

      20180224_170839_HDR.jpg 20180224_170825.jpg
      Last edited by zmaj; 25 February 2018, 00:57.
      - Šta je bilo? Jel ste mu zapisali broj?
      - Ma kakav broj, kad sam izvuko živu glavu!

      Comment


      • #4
        a taj prekidač...Clio ima to, mislim da je u njemu to i uvedeno...no nema veze, bitno da ima da ponudi automatiku, ako to nekom znači, mada ja i automatsku koristim po principu on/off...
        To je to za Dacia vozila, ja kada vratim film malo, njih uvek mogu nekome da preporučim jer znam da ti ljudi ne traže puno...a kada me neko pita za neki auto koji je 16+k EUR onda prosto ne znam šta da preporučim već automobil gledam baš kroz prizmu pisanja tekstova i kritika na račun ovoga ili onoga...
        Cenim da će sa novom generacijom vozila opasno da se približe ostatku roizvođača koji imaju nešto od budget friendly vozila u gami!
        "...da nema Forda Opel bi bio najgori auto.."
        bruyoni

        Comment


        • #5
          Da li je motor ostao isti kao i pre koju godinu? Trocilindarska mašina, pogodna za pliniranje... još kad bi ibla u opciji sa manuelnim u logan MCV karoseriji... milina za pristupačno vozilo u polovnoj varijanti

          He who loses control, loses.

          Comment


          • #6
            Svi benzinci za Sandero su cini mi se 3-cilindrasi, bilo Tce ili Sce.
            "...da nema Forda Opel bi bio najgori auto.."
            bruyoni

            Comment


            • #7
              0.9 je onaj koji je debitovao u klio 4. Indirektno ubrizgavanje tako da nema problema sa ventilima i moze jeftino da se plinira. Dobitna kombinacija ako mene pitas za tu kintu.

              Moze se kupi za tu lovu i renomirano iz b segmenta al mislim da je ovo jeftinije na duze staze i bolje je prilagodjeno prosecnom srbinu.

              Na 80 pokazuje ispod 5l na 110 je malo preko 6.

              EDIT: Da potvrdim Toda, atmosfera je takođe trocilindrična samo što je 999ccm sa 70ks, a ne 898 kao ova turbinica.

              Sent from my LG-H860 using Tapatalk
              Last edited by zmaj; 25 February 2018, 20:30.
              - Šta je bilo? Jel ste mu zapisali broj?
              - Ma kakav broj, kad sam izvuko živu glavu!

              Comment


              • #8


                IMG_3888.jpeg
                _ _ _ _ _
                Last edited by Lukija; 25 February 2018, 23:50.
                5:53.365

                Comment


                • #9
                  Lepo

                  Mašina je prilično zanimljiva u vožnji, mada mi taj TCe 90 dođe pod ruke sa po godinu i više pauze, tako da ne mogu da tvrdim dok ne uporedim brojke sa merenja, ali ovako na osećaj za filing ide bolje nego klio i manje troši. Verovatno je dačija lakša, nemam drugog obrazloženja. Isti motor mi je u Twingu trošio isto solidno - oko 9 sam imao na kraju, ali sam tog nesrećnika terao prilično jako sve u poteri da nekako tu zadnju vuču nateram da se tako i ponaša. Posle merenja Dačija je pokazivala 9,7 prosek, koji je tokom naredna dva dana konstantno padao i pored toga što je hladno, pada sneg i što je dosta radio u leru dok smo na -15 "ril fil" slikali kola. Mislim da je sad prosek ponovo sišao ispod 8.

                  Izmeren je na 12,7 do 100, ali u vožnji je dosta britkiji nego što bi taj broj rekao. Posebno što ima snage nisko pa onda sa dosta lakoće može se obilazi, subjektivno lakše nego što je to slučaj sa atmosferom. Koči dosta dobro, posebno imajući u vidu uslove na drumu. Kapiram da Delta nema nikakav problem da će kupci Honde u svojoj glavi zamisliti kako auto ide na dobrim gumama, pa onda mogu da im udare Natakari Riken tretman. Ovi iz Dačije ipak sa malo finese prilaze kupcima, tako da su na točkovima Dunlop WinterSport 5.

                  Danima se parkiram pored komšija koji teraju SX4, ali nikako da ubodem da stanem baš pored. Juče mi se posreći da se SX4 parkira pored mene, pa sliknuh čisto da se vidi koliko su zapravo automobili IDENTIČNI po gabaritima. Malo perspektiva zeza, ali auto je ko preslikan. Jedino zbog čega bih ja ipak uzeo SX4 su sedišta. Stepvej i dalje ima skraćento sedišta, posle višesatne vožnje uz nekoliko pauza počelo da smeta. Kome ovo smeta, treba da čeka da prebace sedišta iz novog Dastera i onda stvarno imamo celu stvar. Ne znam da li bi neko manjih gabarita imao istu problematiku kao i ja.

                  Lukija, kako se tebi čine sedišta. Ti nisi nizak, ali si manekenski šlank pa je možda situacija drugačija nego meni?

                  20180225_161408.jpg
                  Last edited by zmaj; 26 February 2018, 10:38.
                  - Šta je bilo? Jel ste mu zapisali broj?
                  - Ma kakav broj, kad sam izvuko živu glavu!

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by zmaj View Post
                    Lukija, kako se tebi čine sedišta. Ti nisi nizak, ali si manekenski šlank pa je možda situacija drugačija nego meni?
                    Cini mi se da su dva napred Sta ja znam, ne zalim se. Nisam primetio da je neudobno ali da bi se dala neka ocena, treba se voziti nekoliko sati. Boja je interesantna:





                    untitled-3770.jpeguntitled-3769.jpeg
                    Last edited by Lukija; 26 February 2018, 17:47.
                    5:53.365

                    Comment

                    Working...
                    X