Na testu novi Stepvej u Black&White opremi i sa TCe 90 motorom. Cena 10650E. Mašina je već viđena, ali u Sandero karoseriji to baš lepo vuče uz standardnu problematiku da šasija jednostavno nije voljna da trpi bravure koje može TCe da proizvede, ali se to odnosi i na 1.5 dCi motor, tako da je to činjenično stanje nevezano za motor.
Auto ima klasični MediaNav sistem, kameru za rikverc, automatsku klimu, podizače stakala, grejače retrovizora, tempomat, muziku, BT... Ukratko sve što treba i preko toga. Ergonomiju poboljšavaju iz iteracije u iteraciju, meni ova aktuelna gama više uopšte ne smeta toliko, a posebno kad pogledaš da za nešto preko 10k imaš sve što ti je potrebno u sasvim prihvatljivom paketu kako spolja, tako i unutra. Sedišta su i dalje tanka i sedenje je "klupičasto", izolacija je tanja i to sve onako ima taj jeftiniji šmek, ali kinta je u skladu sa time što je dobijeno.
Ogibljenje je tipično Dačija, tako da auto super upija raznorazne neravnine uz opet tipično nepostojanje informacija šta se dešava sa prednjim krajem. Menjač mi se čini da je malo manje labav nego što je to obično u reno/dačija kuhinji, tako da je možda tu nešto urađeno jer menjač sada ipak daje utisak "hoda". Mada, nije isključeno da to što sad redovno vozim Fluens imam drugačije mišljenje nego dok sam bio u Sviftu čiji je menjač daleko precizniji i sa boljim osećajem.
					Auto ima klasični MediaNav sistem, kameru za rikverc, automatsku klimu, podizače stakala, grejače retrovizora, tempomat, muziku, BT... Ukratko sve što treba i preko toga. Ergonomiju poboljšavaju iz iteracije u iteraciju, meni ova aktuelna gama više uopšte ne smeta toliko, a posebno kad pogledaš da za nešto preko 10k imaš sve što ti je potrebno u sasvim prihvatljivom paketu kako spolja, tako i unutra. Sedišta su i dalje tanka i sedenje je "klupičasto", izolacija je tanja i to sve onako ima taj jeftiniji šmek, ali kinta je u skladu sa time što je dobijeno.
Ogibljenje je tipično Dačija, tako da auto super upija raznorazne neravnine uz opet tipično nepostojanje informacija šta se dešava sa prednjim krajem. Menjač mi se čini da je malo manje labav nego što je to obično u reno/dačija kuhinji, tako da je možda tu nešto urađeno jer menjač sada ipak daje utisak "hoda". Mada, nije isključeno da to što sad redovno vozim Fluens imam drugačije mišljenje nego dok sam bio u Sviftu čiji je menjač daleko precizniji i sa boljim osećajem.


 
 
Comment