Tojota predstavila postave za TS040 #1 i #2.
Sve očekivano, nema treće mašine za Le Man, vozači isti osim što je Lapjer ispao i uleteo dosadašnji test vozač Konvej. I to nije iznenađenje, pošto je evidentno da je Lapjer potpisao za Nisan (ili je ona priča sa ličnim problemima istinita, pa je tu neki žestok zdravstveni maler - što nikako ne želim, generalno).
Test vozač se odlučuje, ali je izbor Matijas Behea (Rebelion), Kamui Kobajaši (F1), Žan Erik Vernj (F1). Tojota i Vaselon mnogo vole F1 vozače, pa bih ja dao blagu prednost nekom od F1 vozača u odnosu na Behea koji je bio prilično dobar ove sezone u Rebelionu.
Lotus LMP1 ekipa je preimenovana u ByKolles Racing što je bilo i realno zato što je Kolles i imao gro love u ovoj priči. Nova mašina ima novi menjač (ovaj je bio odgovoran za skoro sve probleme u 2014), novo ogibljenje, novu aerodinamiku i manju težinu. Ako sve bude okej, Rebelion će da ima pune ruke posla.
Sve očekivano, nema treće mašine za Le Man, vozači isti osim što je Lapjer ispao i uleteo dosadašnji test vozač Konvej. I to nije iznenađenje, pošto je evidentno da je Lapjer potpisao za Nisan (ili je ona priča sa ličnim problemima istinita, pa je tu neki žestok zdravstveni maler - što nikako ne želim, generalno).
Test vozač se odlučuje, ali je izbor Matijas Behea (Rebelion), Kamui Kobajaši (F1), Žan Erik Vernj (F1). Tojota i Vaselon mnogo vole F1 vozače, pa bih ja dao blagu prednost nekom od F1 vozača u odnosu na Behea koji je bio prilično dobar ove sezone u Rebelionu.
Lotus LMP1 ekipa je preimenovana u ByKolles Racing što je bilo i realno zato što je Kolles i imao gro love u ovoj priči. Nova mašina ima novi menjač (ovaj je bio odgovoran za skoro sve probleme u 2014), novo ogibljenje, novu aerodinamiku i manju težinu. Ako sve bude okej, Rebelion će da ima pune ruke posla.



kakav tempo Audija
Comment