Announcement

Collapse
No announcement yet.

Endurans 2015 (WEC/ELMS/VLN/BLANCPAIN)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Tojota predstavila postave za TS040 #1 i #2.

    Sve očekivano, nema treće mašine za Le Man, vozači isti osim što je Lapjer ispao i uleteo dosadašnji test vozač Konvej. I to nije iznenađenje, pošto je evidentno da je Lapjer potpisao za Nisan (ili je ona priča sa ličnim problemima istinita, pa je tu neki žestok zdravstveni maler - što nikako ne želim, generalno).

    Test vozač se odlučuje, ali je izbor Matijas Behea (Rebelion), Kamui Kobajaši (F1), Žan Erik Vernj (F1). Tojota i Vaselon mnogo vole F1 vozače, pa bih ja dao blagu prednost nekom od F1 vozača u odnosu na Behea koji je bio prilično dobar ove sezone u Rebelionu.

    Lotus LMP1 ekipa je preimenovana u ByKolles Racing što je bilo i realno zato što je Kolles i imao gro love u ovoj priči. Nova mašina ima novi menjač (ovaj je bio odgovoran za skoro sve probleme u 2014), novo ogibljenje, novu aerodinamiku i manju težinu. Ako sve bude okej, Rebelion će da ima pune ruke posla.
    - Šta je bilo? Jel ste mu zapisali broj?
    - Ma kakav broj, kad sam izvuko živu glavu!

    Comment


    • #17
      Večeras Nissan predstavlja svoju mašinu, a 5. februara WEC objavljuje spisak timova koji će voziti ove sezone. Očekuje se velika gužva u LMP2 klasi i postoji realna šansa da neki od timova ne dobiju priliku da nastupaju u šampionatu zbog limitiranog kapaciteta staza.

      - Šta je bilo? Jel ste mu zapisali broj?
      - Ma kakav broj, kad sam izvuko živu glavu!

      Comment


      • #18
        Prednja vuča... zanimljivo. Čitam i nakon prvih redova sam očekivao da struja goni zadnje točkove, što bi bilo nekako logično zbog većeg momenta elektromotora pa bi izlz iz krivina bio brži, ali jok. Čini mi se da će pogon na sve točkove biti potez za LM 2016 kada vide da prednje gume ne mogu baš sve da rade.

        He who loses control, loses.

        Comment


        • #19
          Struja ide pozadi, al pošto nisu dali specifikacije elektro pogona izgleda kao da je fwd. Zapravo ~500ks v6 je fwd, a elektro 750ks ide nazad.



          Konfuzno je predstavljanje, alu kažu da se iz tojote i audija očekuju veće izmene i da zato nismo neće da kaže baš sve.
          - Šta je bilo? Jel ste mu zapisali broj?
          - Ma kakav broj, kad sam izvuko živu glavu!

          Comment


          • #20

            Comment


            • #21
              E to već ima logike, kako čitam sve mi neverovatno da šalju 1000+ konja na prednje točkove što, a one že zadnje gume nisu baš odavale utisak gonjenih. U suštini obrnuti deltawing. Zanima me da vidim kako će se ponašati u Poršeima i Tertre ruž nekako mi cela koncepcija ne uliva poverenje za stabilnost u brzim krivinama naročiot još kada prednji kraj krene da proklizava a zadnji da ga gura. Raduju me novi koncepti tako da im želim sreću.

              PS: Hajd ovo onda prebaci u Endurance temu za 2015.

              He who loses control, loses.

              Comment


              • #22
                Uopšte nisam primetio da sam u pogrešnoj temi!

                Slušao sam intervju sa Darenom Koksom i stvar nije baš najjasnija. Naime, oni još uvek razmišljaju da li će da idu na AWD ili FWD! Njihova ideja je da im elektro pogon zapravo ne treba na izlasku iz krivine, već da im elektro pogon treba preko 120kmč da bolje ubrzaju što im ona smanjuje opterećenje na gumama.

                Glavni fazon je aerodinamika, pošto kosvort spakovani v6 ima auspuh na haubi i to posredno popravlja aerodinamiku, zato što se dobija efekat "blown diffuser", koji je strogo zabranjen pravilnikom, al pošto je motor napred - tok vazduha radi pa radi. Druga stvar sa aerodinamikom je da mašina ima tunele kroz karoseriju pa se dobija efekat katamarana.

                Mašina se isključivo sprema za Le Man, tako da će biti jako zanimljivo šta će da naprave na Mulzanu, ali sve govori da je aerodinamika superiorna i da će da bude češkanja kad Nismo vozači opauče gas posle tetr ruža.

                E sad, njihov elektro sistem nije definitivno odlučen pošto ga još nisu ni razvili do kraja! U svakom slučaju, meni ipak više smisla ima da grunu snagu na sve točkove, al ako ćemo pravo ja sam mislio da će DeltaWing da se prevrne ko Robin Rilajant, tako da moje mišljenje baš i nema težinu kada su u pitanju ove napredne inžinjerske tekovine.

                Koks je takođe rekao da Tojota i Audi izgleda prave neke ozbiljne premetačine za 2015, tako da je veliko pitanje šta će nas dočekati na prvoj trci. Tokom intervjua Koks je sve vreme navodio Audi koji je sa 2MJ uspeo da bude podjednako brz konkurenti sa 6MJ, iako bi teorijski trebalo da bude sporiji oko 3-4s po Le Man krugu.

                U svakom slučaju, na Le Manu nas očekuje 11! fabričkih LMP1 prototipova.
                - Šta je bilo? Jel ste mu zapisali broj?
                - Ma kakav broj, kad sam izvuko živu glavu!

                Comment


                • #23
                  3 audija, 2 tojote, 2 porsea, 2 nisana... koga sam zaboravio?

                  Inviato dal mio thl 4000

                  He who loses control, loses.

                  Comment


                  • #24
                    3 nisana i 3 poršea. U narednih dva meseca Nisan će malo-malo pa da objavljuje imena preostalih vozača (ukupno 9).
                    - Šta je bilo? Jel ste mu zapisali broj?
                    - Ma kakav broj, kad sam izvuko živu glavu!

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by bruyoni View Post
                      3 audija, 2 tojote, 2 porsea, 2 nisana... koga sam zaboravio?

                      Inviato dal mio thl 4000
                      Mislim da je najavljeno 3 porkija

                      Comment


                      • #26
                        Tri nisana! Pa to je ozbiljan nalet!

                        Inviato dal mio thl 4000

                        He who loses control, loses.

                        Comment


                        • #27
                          Još malo enduransa ovog vikenda.
                          Mount Panorama i 12 Bathursta
                          Australijanci su odlučili da primene američki recept tako da će se trka sa komentatorima prenosti u celosti. Na trci će učestvovati 54 vozila raznoraznih profila, od pravih GT3 mašina pa sve do smetala u fokusima i zanimljivih pojava poput mazdi 3 sa V8 motorima i RX8 mašina. Ovde je komlpetna startna lista.
                          Po mojim proračunima trka bi trebala da krene po našem vremenu u subotu u 19:50 s tim da će prenos početi nešto ranije negde na zvaničnom LM Bathurst 12 sajtu. KO je nestrpljiv može da potraži australijski Channel 7 stream koji će prenositi kvalifikacije za 12h kao i uvodne trke u subotu sa zaista zanimljivim klasam poput Radical kupa i Improved Production klase gde se E30 i Audi 80 takmiče sa jarisima, TT-ima, RX7, Komodorima...

                          Last edited by bruyoni; 3 February 2015, 23:06.

                          He who loses control, loses.

                          Comment


                          • #28


                            35 posada za fia wec u 2015. Prilično ozbiljna konkurencija ne samo u LMP1 već i u LMP2.

                            Nisan potvrdio još tri vozača: Matsuda (aktuelni Super GT šampion), Olivije PLa i Hari Tinknel (aktuelni LMP2 Le Man pobednik). Alan Meknišov proteže dok si reko keks iz kartinga u LMP2 pa u fabrički LMP1. Molim lepo. Ne znam samo kako će da se Mekniš šeta iz Nisan u Audi garaže i obratno....
                            - Šta je bilo? Jel ste mu zapisali broj?
                            - Ma kakav broj, kad sam izvuko živu glavu!

                            Comment


                            • #29
                              12h Bathurst

                              Evo live stream-a, trenutno se vozi poslednja practice sesija(Practice#5), kvalifikacije pocinju u 02:55.

                              Comment


                              • #30
                                Dobre kvalifikacije kakav tempo Audija
                                Iskreno bi voleo da sutra da vidim Gt-R u konkurenciji za pobedu

                                Comment

                                Working...
                                X