Page 1 of 5 123 ... LastLast
Results 1 to 10 of 47

Thread: Opel Kadet GSI Turbo

  1. #1
    Mlađi referent VIP's Avatar
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Zvezdara
    Posts
    8,418

    Thumbs up Opel Kadet GSI Turbo

    Evo moram da se zahvalim Radetu na gostoprimstvu koje je pruzio ekipi NK koja je skoknula do NS da vidi ovaj cuveni GSI

    Dan je proleteo zaista brzo, a krug na Miseluku ostace u dugom pamcenju Bice naravno objavljen i "prigodan" tekst na sajtu, nadam se uskoro. Prepreka je jedino upoznavanje autora sa adekvatnim tehnickim detaljima, kako text ne bi dobio ocenu povrsnog

    Za one manje upucene zitelje NS samo preporucujem da se paze jednog neupadljivog GSI-a. Preko 300 KS, preko 400 Nm obrtnog momenta i maksimalna brzina od preko 260 km/sat nije za salu.

    Rade je najavio sredjivanje limarije i povecanje snage dosta zanimljivim resenjem pa se nadam da ce nam pruziti priliku ovde da ispratimo deo radova

  2. #2
    Nestručni komentator zmaj's Avatar
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    Belgrado
    Posts
    10,311

    Default

    Valjda tek se sad utisci slegli. Ja sam bio spreman na dobro ubrzanje, ali me je auto zatekao - totalno. Ono sto je jos neverovatnije je kojom brzinom motor nabija obrtaje. Inace, kadet ima produzeni menjac, a i pored toga brzine moraju da se saltaju ekspresno da bi se sustigao motor. Cetvrta brzina je bila vec blizu 200, a ne znam ni sam koliko je jos fore imao. Inace u maksimalnom setovanju auto ima 310ks i 500Nm. Da skrenemo paznju da WRC automobili imaju 300KS i 550Nm. Iz ovog razloga ne cudi da je ubrzanje Radetovog Kadeta od 0-200kmc za 13 sekundi (identicno onome sto rade WRC i nekadasnji reli automobili grupe A - Celice, Lancie i ostalo sa pocetka 90-tih).

    Ubrzanja stvarno ostavljaju bez daha. Ne znam kako takav automobil voziti svaki dan i ostati ziv, znam da bi ja imao velikih problema. Inace, Rade je vozio sjajno. Ne mislim na bravure, saltanje ili bilo sta drugo. Naime, imam veliku rezervu i nisam ljubitelj da sedam u kola sa bilo kime, tako da sam sa Radetom u subotu prilicno nerado rizikovao. Da je Lukija, koji je otrcao na obliznje brdasce da nadje dobru poziciju za slikanje, bio tu - ja bih verovatno preskocio voznju. Uglavnom, Rade me je (a koliko cujem i Lukiju i VIPa) provozao veoma korektno, bez nepotrebnih dramaturgija, kojima su skloni ljudi sa jakim kolima.

    Nadamo se da cemo kroz fotke i, prilicno oskudan, video materijal da vam bar malo docaramo kako ide auto sa 300KS/t.
    - Šta je bilo? Jel ste mu zapisali broj?
    - Ma kakav broj, kad sam izvuko živu glavu!

  3. #3
    nk simRacing uprava Perce's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Bergen, Norway
    Posts
    4,023

    Default

    Kola zaista idu fantastichno, i potpisujem da je Rade izuzetno pazzljiv vozach. Makar shto smo imali jedan momenat u Novom Sadu, kada je dobrano pritisnuo gas Ali verujem da mu je noga utrnula od vozznje od Bg-a do NS-a (ili je to bilo od par Efesa )
    [Only registered and activated users can see links. ]

    Performanse? Nema ih. by Zmaj

  4. #4

    Default

    Meni je zaista neizmerno krivo sto sam morao da propustim ovu priliku. Nikako nisam mogao sve obaveze da "zguram" u jedan vikend
    "Racing is a space-time continuum"

  5. #5

    Default

    Nista Sale napravicemo reprizu !
    Gsi 2.0 16v Turbo
    402m - 12.988

    [Only registered and activated users can see links. ]

  6. #6

  7. #7
    nk simRacing uprava Perce's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Bergen, Norway
    Posts
    4,023

    Default

    A jel se neko usudio da sedne za upravljach, tj da li se Rade usudio da nekome prepusti upravljach "zverine"?
    [Only registered and activated users can see links. ]

    Performanse? Nema ih. by Zmaj

  8. #8

    Default

    Evo i ja da se oglasim vrlo kratko, mislim da ce prilicno plasticno da pokaze o kakvoj masini se radi i prilicno efikasno razbije neke predrasude:

    Quarter mile times:

    2001 Acura NSX V6 12.9 (C&D)
    2004 Honda S2000 14.2 (MT Mar ‘04)

    2006 Audi RS4 Quattro 13.3 (C&D September 2005)

    2002 BMW M3 13.4

    1998 Ferrari 355 F1 13.0
    2000 Ferrari 550 Maranello 12.7

    2004 Mitsubishi Lancer Evolution VIII 13.4

    1993 Toyota Supra Turbo 13.4
    6:22.427

  9. #9
    Mlađi referent VIP's Avatar
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Zvezdara
    Posts
    8,418

    Default

    Quote Originally Posted by Perce View Post
    A jel se neko usudio da sedne za upravljach, tj da li se Rade usudio da nekome prepusti upravljach "zverine"?
    Pa niko nije ni pitao Bez sale, ljudi trebaju ipak mnogo bolje da se poznaju da bi trazili automobil u koga je dosta truda ulozeno i nije nimalo lagan za voznju.

    @Lukija

    Sve si naveo sem vremena koje je ostvario GSI

  10. #10

    Default

    Procitaj post broj #2, napisao je Zmaj, a prave vrednosti zna samo Rade a i gde si bre zapeo, nesto mora da ostane i za tebe Ovo je samo teaser.
    6:22.427

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •