Results 1 to 8 of 8

Thread: Karburator.

  1. #1

    Arrow Karburator.

    Zna li neko gde se moze naci i koliko kosta dvogrli karburator za yuga model ''Weber 32 DTMR 32''?

    Hvala.
    Life Is Short... Look Good... Drive Fast!!!

  2. #2

    Default kjarburator weber DMTR 30 32

    Vozio sam keca u ono vreme krize na ovaj karburator i osecaj je bio super. Kec je prodat sa karburatorom a i karburator je bio u losem stanju posle mnogo predjenih kilometara i onoga sta je preziveo.
    Ono sto je boitno je da sam ove dvogrle karburatore video ma pijaci u Bubanj Potoku, subotom, kod ljudi koji prodaju delove za zastave i to po nekoj ceni od oko 5000 dinara.To su novi karburatori. ljudi kazu ako ti ne radi vrati ali mora da radi. Ako to ne upali imas rezervnu varijantu a to je 7Y2MRA karburator koji se ugrajivao na Yugo 60, on moze da se ugradi iako ima malo vise prikljucaka za vazduh i slicno. Ipak je onaj prvi pravo resenje. Trebace ti i dupla usisna grana ali kad jednom to postavis imas i drugi auto. Veliki pozdrav i srecan rad!

  3. #3

    Post Hm...

    Taj tvoj ''30-32'' i ovaj sto bih ja stavio ''32-32'' su skoro isti razlika je veoma mala. Ja bih ovaj ''32-32'' videcu na Bubanj potoku hvala ti puno, znas pratim po onom ''Yugo Tuning'' iz casopisa ''Tuning & Styling'' ako si cuo. Nego kako to ''dupla'' grana mislis na dva otvora na koje se montira karburator posto sad imam jedan i koliko se potrosnja povecava?

    Pozdrav!
    Life Is Short... Look Good... Drive Fast!!!

  4. #4

    Default

    potrosnja...e vidis sad tu su stvari cudne. Kad sam ga ugradio na mog keca, davne '93, trosio je manje nego jednogrli, ako se ne vozi nenormalno, isao sam tad do Zrenjanina i potrosio mi je oko 5.8 litara ali sam 80km/h presao samo jednom i to na nekoliko sekundi, ni ja nisam verovao da je to moguce. U gradu je taj kec trosio 12 litara kako god ga vozis, mislim na gradsku voznju ne preko trece brzine. Isao sam tim autom u Grcku na more i vozio ga koliko moze da ide i trosio je ne vise od 13l/ 100km ali je voznja bila koliko moze da ide a isao je super. Po instrument tabli isao je oko 170, medjutim, mislim da je greska zastavine table jako velika pa mislim da je realnije oko 150 ili tako. Ali u vise navrata mi se desavalo da me niko ne pretekne po auto putu pa sam se cesto pitao koliko zaista ide. Uradio sam mu i glavu, ventile, uravnotezenje klipova, poliranje grane i kanala na glavi i tako svasta jos i zaista sam bio prezadovoljan.
    Sto se usisne grane tice treba kupiti onu sa dva usisna grla, ona u stvari ima jedno veliko cetvrtasto grlo i 4 brezona koji vire iz nje gde se montira karburator.
    Filter je problematican ali odgovara od neke lancie 1600 koja se opet tesko nalazi, ja sam budzio neki obizan filter pravio neke adaptere, prilicno neuspesno.
    Na kraju sam mu stavio gas i opet je isao kao blesav. Pitaj sta te zanima a ja mogu da pomognem. Ako ne odgovaram ovde posalji mel na [Only registered and activated users can see links. ]

  5. #5

    Thumbs up Aha...

    Isao si u Grcku kod mojih zemljaka, a he, he. Nego ti si njemu dosta toga odradio ipak on nebi isao tako samo sa karburatorom i koliko bi me izaslo odprilike sve to grana, karburator, filter? E, da gde mogu da odradim i koliko kosta poliranje usisne grane? Pitam te to jer si ti to radio i imas iskustva sa cenama?
    Life Is Short... Look Good... Drive Fast!!!

  6. #6

    Default

    E to je davno bilo...ja sam glavu radio u jednoj radnji u ulici Dimitrija Tucovica, to je preko puta Gradkse bolnice, na zalost ne znam da li oni jos rade ili ne, cena se ne secam ali tad je bilo sredjivanje glave sa sve ventilima i gumicama oko 100 i nesto mozda malo vise maraka. oni su tu nesto i sa kanalima radili i to je bilo super na toj glavi, a usisnu mi je polirao moj tadasnji majstor koji je sad vec toliko star da vise ne radi. Usisnu mozes i sam da sredis nekom finom vodenom smirglicom pa polako. na kraju uzmes pastu za poliranje i lepo poliras dok te ruke ne zabole, malo se salim,ali na kraju se na to svodi. U sustini bitno je da kanal na glavi nije uzi od kanala na usisnoj i bitno je da se gadjaju i poklapaju, duhtung treba lepo da legne. Posle nekog vremena sve se to zaprlja od gasova i postane crno i musavo pa se i ne vidi bas sta i kako je radjeno ali se uvek vidi da je grana ravnija od one koju kupis u radnji. Nemoj mnogo da preterujes sa celim zahvatom. Ja sam u to vreme dao toliko para da sam mogao za sve te pare i za vrednost auta da kupim neki lep i solidan auto . Naravno cim to ugradis sve ne vredi polovinu vrednosti koju si platio za opremu.
    Ali sa druge strane zadovoljstvo koje sam dobio daleko prevazilazi vrednost novca. Tako moras sam da odlucis...

  7. #7

    Default

    Ma mene to i ovako i onako interesuje zato te i pitam, a i mozda kada bih to radio da budem upucen malo. Mislio sam to sa karburatorom ali cu jos videti zato sto bih kasnije uzeo 65-icu pa nju da sredjujem.U svakom slucaju ti hvala puno i pozdrav.
    Life Is Short... Look Good... Drive Fast!!!

  8. #8

    Default

    [robaj da prvo samo zamenis karburator i da vidis kako ce da se ponasa, mislim da ces biti vise nego zadovoljan, posle razmisljaj o daljim zahvatima i koliko se to isplati, a kad uzmes 65 tu se otvaraju nove dimenzije. A osecaj je super kad tako yugom ili kecom oderes nekog na semaforu. Veliki pozdrav

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •